satnica tema govornik
08.00 - 08.45

online registracija
uz Neoplanta doručak

09.00 - 09.10

pozdrav organizatora

specijalni gost:

Vesna Matijević
Associate Director, Consumer and Market Insights
Ferrero
Njujork, SAD

Voditelj:
Zorana Minčić

09.10 - 10.25

I SEGMENT
Direct Media I ammc I New Startegy

PREZENTACIJA

Direct Media

FMCG & Media: From Media to Covid-19 Media Game

Ritejl sektor i FMCG kategorije su u proteklom periodu prilagodili medijske strategije Covid-19 stvarnosti.

DIRECT MEDIA United Solutions je analizirala nova pravila igre koja će bitno uticati na ponašanje celog sektora u budućim izazovima.

Dodatno, agencija je percipirala dominantne medijske trendove u kreiranju media mix-a FMCG i ritejl sektora.

Aleksandra Sekulić
PREZENTACIJA

ammc doo

Neuromarketing: instrument dekodiranja ponašanja potrošača

Da li potrošači znaju zašto donose određene odluke? Da li znaju šta im se dopada, a šta ne? Da li znaju zašto kupuju određene proizvode, a druge ne? Kako potrošačima u maloprodajnim objektima skrenuti pažnju i ubediti ih da izaberu baš naš proizvod od stotina i hiljada drugih, izloženih na policama maloprodajnih objekata?

Darko Lukić
PREZENTACIJA

New Startegy

FMBD for FMCG
Budućnost FMCG biznisa i brendova

Razumevanje budućnosti koja dolazi i one koja je već tu, esencijalno je za FMCG biznise koji žele da naprave inkrementalne ili radikalne promene u cilju daljeg rasta biznisa, brendova i ostvarivanja postavljenih vizija. Ako je ta budućnost malo drugačija, ako je osmotrimo lateralno i koristeći drugačije metode i načine razmišljanja, uvidećemo da budućnost FMCG biznisa i brendova, leži u nekim novim, poznatim ili manje poznatim, znanjima i veštinama. Ova tema suočava vas sa takvom budućnošću.

Jelena Uzelac Vasić
10.25 - 10.40

Jacobs pauza za kafu

10.40 - 12.15

powered by ManpowerGroup

II SEGMENT
Nielsen I Imlek I Heineken

PREZENTACIJA

Nielsen

Kako je pandemija promenila potrošača

Usled uticaja COVID-19 na zemlje i društva širom sveta, potrošači su primorani da drastično promene svoje stavove o kupovini. Ishod ovog novog načina života bio je specifična ekonomija ostajanja kod kuće.

Da li se za vreme COVID-19 krize promenio odnos moderne i tradicionalne trgovine i u kojoj meri?

Nielsen je stvorio šest pragova (faza) ponašanja potrošača kako bi pružio jedinstvene obrasce potrošnje koji se reflektuju na više tržišta.

Miroslav Tasić
PREZENTACIJA

Imlek

Cena uspeha – da li kupujemo proizvod ili brend?

Šta čini cenu? Da li kupujemo proizvod ili brend? Koliko nas jača sniženje? Direktor marketinga Imleka, regionalne kompanije koja posluje na teritorijama Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije, podeliće sa učesnicima svoja iskustva u vođenju brendova, sa fokusom na cenovnu politiku i pozicioniranje mlečnih proizvoda koji su danas među liderima na tržištu.

Jovan Bugarčić
PREZENTACIJA

Heineken

Pogled CEO-a na marketing:
Razvoj, inovacije i društveno-odgovorno poslovanje

 

Nikos Zois
12.10 - 12.25

pauza za ručak

12.25 - 14.00

powered by MVM Group

III SEGMENT
Mercator S I Ipsos I Atlantic Štark I Gomex

PREZENTACIJA

Nova realnost za field force

Da li danas u savremenom poslovanju imate izazov sa:
• Zdravstvenim rizicima i neizvesnosti u poslovanju koju donosi nova Covid realnost?
• Nedovoljno popunjenim rafovima?


Valerija Gaspar
direktor prodaje
MVM Group

PREZENTACIJA

Marcator S

Budućnost trgovine je u inovacijama i digitalizaciji

Maloprodajni lanci koji konstantno rade na unapređenju usluge kroz tehnološke inovacije, inovativnu uslugu i asortiman kao i razvijanje programa lojalnosti, imaće šansu da budu interesantni i generacijama kupaca koje dolaze. Na konferenciji ćemo čuti kako ove procese implementira i vidi direktor marketinga jednog od najvećih trgovačkih lanaca u zemlji – Mercator S, zaslužna za pokretanje i realizaciju mnogih kreativnih i nagrađivanih kampanja.

Nataša Pavlović
DIJALOG TRGOVCA I PROIZVOĐAČA

Uvodna prezentacija:

Predrag Kurčubić
managing director
Ipsos Adria East

Razgovara sa:

Bojana Nićetin
rukovodilac marketinga
Gomex

Nataša Šarčević
Marketing & Innovation Director - Strategic Business Unit Snacks

Atlantic Štark

Predrag Kurčubić
14.00 - 14.15

Jacobs pauza za kafu

14.10 - 15.35

powered by JPC Jovšić Printing Centar

IV SEGMENT
Delhaize Serbia I GfK I Henkel I dm drogerie markt

PREZENTACIJA

Delhaize Serbia

Mega Maxi - novi brend za novo iskustvo kupovine

Oaza savremene kupovine u hipermarketu - Mega Maxi - otvorio je vrata svojim kupcima 30. jula. Na mestu nekadašnjeg Tempa Ada, na više od 4.000 metara kvadratnih i sa 170 zaposlenih, potrošače je dočekalo novo iskustvo velike kupovine – inovativan i širok asortiman u potpunosti prilagođen modernom kupcu, Tempo cene i dobro poznata komšijska usluga.

Ivana Šašo
DIJALOG TRGOVCA I PROIZVOĐAČA

Uvodna prezentacija

FMCG i kupac u Srbiji - da li se pravila igre menjaju i zašto da?

Predrag Ćirović
managing director
GfK Srbija

Razgovara sa:

Ivana Mladenović
marketing manager
Henkel Srbija

Svetlana Jovanović Mitić
marketing manager
dm drogerie markt Srbija

15.35 - 15.50

Jacobs pauza za kafu

15.50 - 17.10

V SEGMENT
LOreal I Labbrand

PREZENTACIJA

MEĐUNARODNI KEYNOTE GOVORNIK

L'Oreal



Marketing 3.0: Kako izgraditi narednu generaciju marketera u svetu koji se stalno menja

Kako LOreal gradi narednu generaciju marketara u svetu koji se stalno menja? Kako se kao organizacija adaptira da bi ispratila nove marketing kodove?

Ana će takođe podeliti način na koji je doživela naše talente i naše tržište dolazeći iz inostranstva, gde je provela skoro 24 godine. Govoriće o tome koje su najveće razlike i koje stvari su je ovde iznenadile, ali i kako da nastavimo da razvijamo sve dobro i pozitivno na našem tržištu.

Ana McMahon
PREZENTACIJA

MEĐUNARODNI KEYNOTE GOVORNIK
Labbrand
Pariz - Njujork - Singapur - Šangaj - Vankuver

Kulturološka džungla brendova i proizvodnih inovacija

Vladimir je osnovao Labbrand 2005. u Šangaju i pomogao stotinama brendova da razumeju i adaptiraju se kineskom tržištu. Sa inovativnim načinom razmišljanja, prirodnim instinktom za trendove i velikim razumevanjem kulturološkog konteksta tržišta, sarađivao je sa vodećim globalnim brendovima, među kojima su LVMH, Givaudan, MercedesBenz, Club Med, ING, Volkswagen i drugi. Na konferenciji će dati svoj pogled na marketing i podeliti svoja iskustva o brendingu i strategijama prilagođenim tržišnim kulturološkim okvirima. Kroz studije slučaja će prikazati rad sa poznatim brendovima i podeliti svoje viđenje potencijala plasiranja domaćih prizvoda na tržišta širom sveta.

Vladimir Đurović