Agenda

Hyatt Regency Belgrade

satnica tema govornik
PREZENTACIJA

AMMC

Inspiracija – trenutak koji menja sve

Maratonac i triatlonac, sa 26 završenih maratona (42,2km), na 6 kontinenata, te 13 polu-Ironman triatlona (113km) i 2 Ironman triatlona (226km). Taj osećaj kada prolazite kroz cilj, učinite za vas do tog trenutka potpuno nemoguću stvar - pobedite samoga sebe. Kada dokažete sebi da možete, da ste sposobni da savladate izazov za koji ste nekada mislili da je nemoguć i onda lestvicu pomerate sve više i više, i shvatate da se granica stalno pomera, da je granica jedna jako relativna stvar - ona je subjektivno tamo gde vi verujete da jeste!

Darko Lukić
PREZENTACIJA

New Startegy

FMBD for FMCG
Budućnost FMCG biznisa i brendova

Razumevanje budućnosti koja dolazi i one koja je već tu, esencijalno je za FMCG biznise koji žele da naprave inkrementalne ili radikalne promene u cilju daljeg rasta biznisa, brendova i ostvarivanja postavljenih vizija. Ako je ta budućnost malo drugačija, ako je osmotrimo lateralno i koristeći drugačije metode i načine razmišljanja, uvidećemo da budućnost FMCG biznisa i brendova, leži u nekim novim, poznatim ili manje poznatim, znanjima i veštinama. Ova tema suočava vas sa takvom budućnošću.

Jelena Uzelac Vasić
PREZENTACIJA

Imlek

Cena uspeha – da li kupujemo proizvod ili brend?

Šta čini cenu? Da li kupujemo proizvod ili brend? Koliko nas jača sniženje? Direktor marketinga Imleka, regionalne kompanije koja posluje na teritorijama Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije, podeliće sa učesnicima svoja iskustva u vođenju brendova, sa fokusom na cenovnu politiku i pozicioniranje mlečnih proizvoda koji su danas među liderima na tržištu.

Jovan Bugarčić
PREZENTACIJA

Marcator S

Budućnost trgovine je u inovacijama i digitalizaciji

Maloprodajni lanci koji konstantno rade na unapređenju usluge kroz tehnološke inovacije, inovativnu uslugu i asortiman kao i razvijanje programa lojalnosti, imaće šansu da budu interesantni i generacijama kupaca koje dolaze. Na konferenciji ćemo čuti kako ove procese implementira i vidi direktor marketinga jednog od najvećih trgovačkih lanaca u zemlji – Mercator S, zaslužna za pokretanje i realizaciju mnogih kreativnih i nagrađivanih kampanja.

Nataša Pavlović
PREZENTACIJA

digitalna agencija Arbona

Studija slučaja: HIPP – najuspešnija digitalna priča u regionu

Šta su u digitalnoj agenciji Arbona radili da bi povećali online rast na stranici HiPP Baby cluba? Držali su se onog što najbolje znaju - fokusirali su se na marketinške kanale prema kojima su prilagođavali i marketinške strategije. Nove mame, kojih je sve manje, nisu mogli da stvore, pa su strategiju započeli po Customer Journey modelu – SEE, THINK, DO. Rezultat? Hrvatska po broju prijavljenih u Baby club u odnosu na rezultate drugih zemalja važi za jednu od najuspešnijih zemalja u Evropi.

Andrej Tonković
PREZENTACIJA

Heineken Srbija

Pogled generalnog direktora: inovacije, održivost i društveno-odgovorno poslovanje

Uz pomoć talentovanih, predanih i vrednih zaposlenih u kompaniji Heineken Srbija, naša je ambicija da budemo još inovativniji, da održimo vrhunski kvalitet i očuvamo pobednički portfolio, uz stalni razvoj i napredak u segmentu društveno odgovornog poslovanja. Jasan fokus, jednostavnost i inovacije će predstavljati ključne faktore za dalji uspeh kompanije Heineken Srbija.

Nikos Zois
PREZENTACIJA

KEYNOTE GOVORNIK
Labbrand
Pariz - Njujork - Singapur - Šangaj - Vankuver

Kulturološka džungla brendova i proizvodnih inovacija

Vladimir je osnovao Labbrand 2005. u Šangaju i pomogao stotinama brendova da razumeju i adaptiraju se kineskom tržištu. Sa inovativnim načinom razmišljanja, prirodnim instinktom za trendove i velikim razumevanjem kulturološkog konteksta tržišta, sarađivao je sa vodećim globalnim brendovima, među kojima su LVMH, Givaudan, MercedesBenz, Club Med, ING, Volkswagen i drugi. Na konferenciji će dati svoj pogled na marketing i podeliti svoja iskustva o brendingu i strategijama prilagođenim tržišnim kulturološkim okvirima. Kroz studije slučaja će prikazati rad sa poznatim brendovima i podeliti svoje viđenje potencijala plasiranja domaćih prizvoda na tržišta širom sveta.

Vladimir Đurović