satnica tema govornik
PREZENTACIJA

AMMC doo

Neuromarketing: instrument dekodiranja ponašanja potrošača

Da li potrošači znaju zašto donose određene odluke? Da li znaju šta im se dopada, a šta ne? Da li znaju zašto kupuju određene proizvode, a druge ne? Kako potrošačima u maloprodajnim objektima skrenuti pažnju i ubediti ih da izaberu baš naš proizvod od stotina i hiljada drugih, izloženih na policama maloprodajnih objekata?

Darko Lukić
PREZENTACIJA

L'Oreal

Međunarodni keynote govornik

Marketing 3.0: Brending strategija i novi kodovi u 2020. i dalje

Ana McMahon
PREZENTACIJA

New Startegy

FMBD for FMCG
Budućnost FMCG biznisa i brendova

Razumevanje budućnosti koja dolazi i one koja je već tu, esencijalno je za FMCG biznise koji žele da naprave inkrementalne ili radikalne promene u cilju daljeg rasta biznisa, brendova i ostvarivanja postavljenih vizija. Ako je ta budućnost malo drugačija, ako je osmotrimo lateralno i koristeći drugačije metode i načine razmišljanja, uvidećemo da budućnost FMCG biznisa i brendova, leži u nekim novim, poznatim ili manje poznatim, znanjima i veštinama. Ova tema suočava vas sa takvom budućnošću.

Jelena Uzelac Vasić
PREZENTACIJA

Marcator S

Budućnost trgovine je u inovacijama i digitalizaciji

Maloprodajni lanci koji konstantno rade na unapređenju usluge kroz tehnološke inovacije, inovativnu uslugu i asortiman kao i razvijanje programa lojalnosti, imaće šansu da budu interesantni i generacijama kupaca koje dolaze. Na konferenciji ćemo čuti kako ove procese implementira i vidi direktor marketinga jednog od najvećih trgovačkih lanaca u zemlji – Mercator S, zaslužna za pokretanje i realizaciju mnogih kreativnih i nagrađivanih kampanja.

Nataša Pavlović
DIJALOG TRGOVCA I PROIZVOĐAČA

Uvodna prezentacija:

Predrag Ćirović
managing director
GfK Srbija

Razgovara sa:

Ivana Mladenović
marketing manager
Henkel Srbija

dm drogerie markt
(ime paneliste će uskoro biti potvrđeno)

PREZENTACIJA

Nielsen

Kako je pandemija promenila potrošača

Dušan Grujić
PREZENTACIJA

Imlek

Cena uspeha – da li kupujemo proizvod ili brend?

Šta čini cenu? Da li kupujemo proizvod ili brend? Koliko nas jača sniženje? Direktor marketinga Imleka, regionalne kompanije koja posluje na teritorijama Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije, podeliće sa učesnicima svoja iskustva u vođenju brendova, sa fokusom na cenovnu politiku i pozicioniranje mlečnih proizvoda koji su danas među liderima na tržištu.

Jovan Bugarčić
PREZENTACIJA

Heineken Srbija

Pogled generalnog direktora: inovacije, održivost i društveno-odgovorno poslovanje

Uz pomoć talentovanih, predanih i vrednih zaposlenih u kompaniji Heineken Srbija, naša je ambicija da budemo još inovativniji, da održimo vrhunski kvalitet i očuvamo pobednički portfolio, uz stalni razvoj i napredak u segmentu društveno odgovornog poslovanja. Jasan fokus, jednostavnost i inovacije će predstavljati ključne faktore za dalji uspeh kompanije Heineken Srbija.

Nikos Zois
PREZENTACIJA

Delhaize Serbia

Mega Maxi - novi brend za novo iskustvo kupovine

Oaza savremene kupovine u hipermarketu - Mega Maxi - otvorio je vrata svojim kupcima 30. jula. Na mestu nekadašnjeg Tempa Ada, na više od 4.000 metara kvadratnih i sa 170 zaposlenih, potrošače je dočekalo novo iskustvo velike kupovine – inovativan i širok asortiman u potpunosti prilagođen modernom kupcu, Tempo cene i dobro poznata komšijska usluga.

Ivana Šašo
DIJALOG TRGOVCA I PROIZVOĐAČA

Uvodna prezentacija:

Predrag Kurčubić
managing director
Ipsos Adria East

Razgovara sa:

Bojana Nićetin
rukovodilac marketinga
Gomex

Nataša Šarčević
Marketing & Innovation Director - Strategic Business Unit Snacks

Atlantic Štark

Predrag Kurčubić
PREZENTACIJA

KEYNOTE GOVORNIK
Labbrand
Pariz - Njujork - Singapur - Šangaj - Vankuver

Kulturološka džungla brendova i proizvodnih inovacija

Vladimir je osnovao Labbrand 2005. u Šangaju i pomogao stotinama brendova da razumeju i adaptiraju se kineskom tržištu. Sa inovativnim načinom razmišljanja, prirodnim instinktom za trendove i velikim razumevanjem kulturološkog konteksta tržišta, sarađivao je sa vodećim globalnim brendovima, među kojima su LVMH, Givaudan, MercedesBenz, Club Med, ING, Volkswagen i drugi. Na konferenciji će dati svoj pogled na marketing i podeliti svoja iskustva o brendingu i strategijama prilagođenim tržišnim kulturološkim okvirima. Kroz studije slučaja će prikazati rad sa poznatim brendovima i podeliti svoje viđenje potencijala plasiranja domaćih prizvoda na tržišta širom sveta.

Vladimir Đurović