Andrej Tonković

Andrej Tonković

ARBONA
direktor marketinga

Studija slučaja:
HIPP – NAJUSPEŠNIJA DIGITALNA PRIČA U REGIONU


Šta su u digitalnoj agenciji Arbona radili da bi povećali online rast na stranici HiPP Baby cluba? Držali su se onog što najbolje znaju - fokusirali su se na marketinške kanale prema kojima su prilagođavali i marketinške strategije. Nove mame, kojih je sve manje, nisu mogli da stvore, pa su strategiju započeli po Customer Journey modelu – SEE, THINK, DO. Rezultat? Hrvatska po broju prijavljenih u Baby club u odnosu na rezultate drugih zemalja važi za jednu od najuspešnijih zemalja u Evropi.

Andrej Tonković je direktor marketinga u digitalnoj agenciji Arbona, gde radi na online strategiji oglašavanja ključnih klijenata. To, između ostalih, uključuje Google AdWords, Google Analytics, newsletter kampanje, optimizaciju za pretraživače i oglašavanje na društvenim mrežama.

Vodi digitalne kampanje za brojne uspešne brendove u Hrvatskoj.

Čest je sagovornik i predavač na konferencijama o marketingU  i digitalnom marketingU, sa fokusom na načine kako ciljati pravu osobu u pravom trenutku za što bolje rezultate.

 

 

Agenda

  • PREZENTACIJA
  • digitalna agencija Arbona

    Studija slučaja: HIPP – najuspešnija digitalna priča u regionu

    Šta su u digitalnoj agenciji Arbona radili da bi povećali online rast na stranici HiPP Baby cluba? Držali su se onog što najbolje znaju - fokusirali su se na marketinške kanale prema kojima su prilagođavali i marketinške strategije. Nove mame, kojih je sve manje, nisu mogli da stvore, pa su strategiju započeli po Customer Journey modelu – SEE, THINK, DO. Rezultat? Hrvatska po broju prijavljenih u Baby club u odnosu na rezultate drugih zemalja važi za jednu od najuspešnijih zemalja u Evropi.