BRANISLAVA DABIĆ

BRANISLAVA DABIĆ

PIP TORTILLA MEXICANA
marketing & PR manager

 Tortilla Mexicana: brend je ono što vi od njega stvorite

Kompanija PIP DOO je osnovana 1992. godine, u vreme kada realizacija poslovne ideje predstavljala hrabar vizionarski poduhvat. PIP DOO raste i razvija se, a hrabrost i smelost ih navodi da 2002. godine započnu nešto jedinstveno na tržištu ovog dela Evrope – proizvodnja tortilja. Od prve mašine za proizvodnju tortilja – od milja nazvane Đurđina - do danas, kada se tortilje prave na najsavremenijoj opremi za proizvodnju tortilja na planeti, Tortilla Mexicana jeste prva i prava, praznična i posna!Tortilja je pšenična i beskvasna vrsta hleba koja ne sadrži masnoće životinjskog porekla.

Pogodna za korišćenje u domaćinstvima, restoranima, izletima, zabavama, putovanjima, jer je proizvod koji nudi niz mogućnosti pripreme kao i same primene. Dalji razvoj je nastavljen preko proširenja na „chips&dips“ proizvode, te meksičku hranu za profesionalne kupce. TexMex koncept podrazumeva lakoću pripreme obroka za društvo, veselu ekipu koja se okupila uz tortilje, kukuruzni čips i umake.

Od prvog plamena koji je ispekao prvu Tortilla Mexicna tortilju, pa do danas, nesporni prioritet je u kvalitetu gotovog proizvoda. A nakon toga ostaje veliki izazov svakog proizvođača – biti prisutan u svim segmentima tržišta od komšijskog marketa, preko benzinske pumpe do megamarketa. Najkvalitetniji proizvod na svetu, ukoliko nije dostupan na rafovima, svet nikada neće saznati njegove prednosti. Kada je više od 60 različitih artikala tortilja našlo svoje mesto na policama više od 20 država, Tortilla Mexicana se našla pred novim izazovom i započela zaokruživanje TexMex priče lansiranjem 3 umaka i bezglutenskim kukuruznim čipsem.

O GOVORNIKU

Branislava poslednjih godinu i po dana vodi „Tortilla Mexicana“ marketing tim i brine o daljem razvoju mladog srpskog brenda. Još u prošlom veku, marketing je bio njen prvi izbor i na Ekonomskom fakultetu. Ekspert je na polju strateškog marketinga i prodaje, uz dugogodišnje iskustvo u FMCG industriji. Radila je na više različitih pozicija u sektorima prodaje i marketinga, u različitim regionima, a uz iskustvo u domaćim, ali i internacionalnoj kompaniji Procter&Gamble.

Agenda