BRYAN ROBERTS

BRYAN ROBERTS

Shopfloor Insights, Velika Britanija
retail & shopper consultant

Velika britanska ritejl tura

Osnivač je agencije Shopfloor Insights. Ima više od 20 godina iskustva i stručnosti u analizi maloprodaje i kupaca u vodećim svetskim trgovačkim lancima, marketinškim agencijama i dobavljačima robe široke potrošnje.

Njegova karijera uključuje rad u agencijama Retail Intelligence, Mintel, Planet Retail, Kantar, TCC Global i Tesco.

Brian u medijima često raspravlja o maloprodajnim pitanjima, uključujući gostovanja na BBC-u, Bloombergu, CNBC-u i objavljivanje članaka u FT-u, Nretail Week-u, Groceru i mnogim drugima. Takođe je čest saradnik i keynote govornik na velikim konferencijama o maloprodaji, marketingu i lojalnosti.


O PREZENTACIJI

Prehrambeni sektor u Velikoj Britaniji je jedinstveno konkurentno tržište, sa diskonterima koji se bore sa supermarketima i novim pritiscima koji dolaze od kompanija poput Ocada i Amazona. Istovremeno, kupci osvešćuju svoja očekivanja u vezi sa e-trgovinom i pojmovima vrednost, lojalnost i održivost. U ritejl industriji to je dovelo do značajnih inovacija i britanske maloprodavce prehrambenih proizvoda učinilo pionirima u inovativnom pristupu novom konceptu radnji, onlajn prodaje, privatnih robnih marki, lojalnosti i marketinga. Brian će podeliti  najvažnije detalje o ovim inovacijama i predloge, kako za trgovce, tako i za dobavljače.

Agenda