Darko Lukić

Darko Lukić

direktor, AMMC doo

NEUROMARKETING: instrument dekodiranja ponašanja potrošača

Da li potrošači znaju zašto donose određene odluke? Da li znaju šta im se dopada, a šta ne? Da li znaju zašto kupuju određene proizvode, a druge ne?

Da li bi marketing profesionalci i kreativne agencije trebalo da odluke, o dizajnu pakovanja, TV spotovima i drugim kominikacionim (kreativnim) rešenjima, donose intuitivno na bazi “osećaja” ili “dopadanja”?

Kako potrošačima u maloprodajnim objektima skrenuti pažnju i ubediti ih da izaberu baš naš proizvod od stotina i hiljada drugih, izloženih na policama maloprodajnih objekata?

Da li je za odgovore na gornja pitanja dovoljno da koristimo tradicionalne metode istraživanja ponašanja potrošača ili je potrebno da dodatno budemo i vrhunski marketinški stručnjaci?

Odgovore na gornja pitanja ćemo potražiti u inspitativnoj prezentaciji na temu neuromarketinga, koja će vam kroz jedinstveni spoj psihologije, neurologije i marketinga, otvoriti nove marketinške i poslovne perspektive.

O GOVORNIKU
Darko Lukić je marketing, menadžment i prodajni konsultant i predavač, te govornik na različitim regionalnim konferencijama. Svoje 22godišnje radno iskustvo u privredi, prenosi kroz programe iz oblasti menadžmenta, tradicionalnog i digitalnog marketinga, menadžmenta ključnih kupaca, prodaje, vođenja i motivacije. Tokom 15 godina korporativnog iskustva, usavršavao se na menadžment i liderskim pozicijama u vodećim multinacionalnim kompanijama poput ING Group, Nestle, Henkel CEE Austria i Henkel Srbija.
 
Karijeru konsultanta, mentora i predavača je započeo 2016. godine kroz saradnju sa Delta Holdingom, UNICEF-om i IN STORE časopisom, da bi je u narednom periodu nastavio sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama. Obuke i govore na vodećim regionalnim FMCG konferencijama je držao na srpskom i engleskom jeziku, u Srbiji, Makedoniji i BiH.
 
Pružao je usluge savetovanja, mentorstva i edukacije sledećim kompanijama: UNICEF, Delta Holding, ComTrade, Nectar, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Omnico distribucija, MD International, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, Vital, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbiko, Fructal, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil...

Internacionalni je EBRD konsultant
(Evropske banke za obnovu i razvoj) za mala i srednja preduzeća, u Srbiji i Severnoj Makedoniji.
 
Maratonac i triatlonac, sa 25 završenih maratona (42.2km), na 6 kontinenata, te 13 polu-Ironman triatlona (113km) i 2 Ironman triatlona (226km).

Agenda

  • PREZENTACIJA
  • ammc doo

    Neuromarketing: instrument dekodiranja ponašanja potrošača

    Da li potrošači znaju zašto donose određene odluke? Da li znaju šta im se dopada, a šta ne? Da li znaju zašto kupuju određene proizvode, a druge ne? Kako potrošačima u maloprodajnim objektima skrenuti pažnju i ubediti ih da izaberu baš naš proizvod od stotina i hiljada drugih, izloženih na policama maloprodajnih objekata?