NEUROMARKETING: instrument dekodiranja ponašanja potrošača
Da li potrošači znaju zašto donose određene odluke? Da li znaju šta im se dopada, a šta ne? Da li znaju zašto kupuju određene proizvode, a druge ne?
Da li bi marketing profesionalci i kreativne agencije trebalo da odluke, o dizajnu pakovanja, TV spotovima i drugim kominikacionim (kreativnim) rešenjima, donose intuitivno na bazi “osećaja” ili “dopadanja”?
Kako potrošačima u maloprodajnim objektima skrenuti pažnju i ubediti ih da izaberu baš naš proizvod od stotina i hiljada drugih, izloženih na policama maloprodajnih objekata?
Da li je za odgovore na gornja pitanja dovoljno da koristimo tradicionalne metode istraživanja ponašanja potrošača ili je potrebno da dodatno budemo i vrhunski marketinški stručnjaci?
Odgovore na gornja pitanja ćemo potražiti u inspitativnoj prezentaciji na temu neuromarketinga, koja će vam kroz jedinstveni spoj psihologije, neurologije i marketinga, otvoriti nove marketinške i poslovne perspektive.
ammc doo
Neuromarketing: instrument dekodiranja ponašanja potrošača
Da li potrošači znaju zašto donose određene odluke? Da li znaju šta im se dopada, a šta ne? Da li znaju zašto kupuju određene proizvode, a druge ne? Kako potrošačima u maloprodajnim objektima skrenuti pažnju i ubediti ih da izaberu baš naš proizvod od stotina i hiljada drugih, izloženih na policama maloprodajnih objekata?