Gorana Risteski

Gorana Risteski

DIRECT MEDIA United Solutions
Media Researcher i TikTok Lead

Da li je TikTok prava platforma za vaš brend?

TikTok je društvena mreža o kojoj svi pričaju, ali da li su i brendovi spremni da se uključe u ovaj trend? Pored aktivnog učešća na aplikaciji, mnogi brendovi su koristili TikTok trendove u svojim kampanjama i na drugim kanalima. Koji su to brendovi koji razumeju jezik generacije Z i postali su pravi hit na TikToku?

PREDSTAVLJAMO GORANU

Svakodnevno se bavi istraživanjem i analizom medija, ciljnih grupa, kao i istraživanjem adekvatnog načina prisustva brendova na aplikaciji TikTok. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu, na smeru Računovodstvo i revizija, ali se „preselila“ u marketing, trenutno je na master studijama na programu Poslovno komuniciranje i odnosi sa javnošću. U toku studiranja je bila član studentske organizacije Grupa za SPEKOF gde je učestvovala u organizaciji raznih događaja i konferencija, kao član PR sektora. Član je sekcije IAA Young Professionals i bila je polaznik prvog AcademIAA programa. Aktivno snima video klipove za društvenu mrežu TikTok i istražuje marketinške mogućnosti platforme. Voli razne hobije, svaki slobodan trenutak koristi da bude kreativna – bavi se plesom, fotografijom, pravi frizure, igra se sa šminkom. 

Agenda