Ivana Šašo

Ivana Šašo

rukovodilac razvoja formata, DELHAIZE SERBIA

Mega Maxi - novi brend za novo iskustvo kupovine

Oaza savremene kupovine u hipermarketu - Mega Maxi - otvorio je vrata svojim kupcima 30. jula.

Na mestu nekadašnjeg Tempa Ada, na više od 4.000 metara kvadratnih i sa 170 zaposlenih, potrošače je dočekalo novo iskustvo velike kupovine – inovativan i širok asortiman u potpunosti prilagođen modernom kupcu, Tempo cene i dobro poznata komšijska usluga.

Sveže kategorije voća, povrća, mesa, ribe, delikatesa i sireva deo su bogate ponude Mega Maksija, a jedinstven koncept zanatske pekare potrošačima nudi pogodnost uživanja u tradicionalnim hlebovima, ručno pravljenim u radnji.

Dodatne destinacije za kupovinu u Mega Maksiju su i sezonski proizvodi, bebi proizvodi, lična higijena, zdravija hrana, selekcija alkoholnih i bezalkoholnih pića, Juice bar, kao i širok asortiman Delhaize robnih marki.

Ova radnja je dodatno prilagođena osobama sa invaliditetom. Svakog dana od 14 do 15 časova Mega Maxi je uveo mirne sate sa smanjenim osvetljenjem, bez razglasa, uz tihu muziku, prilagođene posetiocima osetljivim na nagle senzorne promene.

Dodatna pogodnost su i taster za pomoć pri obavljanju kupovine, kao i priotitetna kasa za osobe sa invaliditetom.

O GOVORNIKU

Ivana Šašo je rukovodilac razvoja formata u okviru sektora strategije u kompaniji Delhaize Serbia.

Ima više od 16 godina iskustva u procesima upravljanja marketingom, uključujući poslovnu strategiju, uvid u istraživanja tržišta, navike potrošača (customer insights) i analizu podataka kupaca (shopper data analysis), monetizaciju podataka, brend i trade marketing menadžment u maloprodaji, FMCG industriji, naftnoj industriji i štampanim medijima.

U kompaniji Delhaize Serbia, pre sadašnje pozicije, obavljala je funkciju rukovodioca istraživanja i monetizacije marketinških usluga i podataka, a pre toga Insights Manager-a i Strategic Merchandising Manager-a.

Prethodna iskustva uključuju poziciju marketing menadžera za internacionalne brendove u kompaniji NIS Gazprom Neft, kao i trade marketing menadžera u kompaniji PepsiCo. 

 

 

Agenda

  • PREZENTACIJA
  • Delhaize Serbia

    Mega Maxi - novi brend za novo iskustvo kupovine

    Oaza savremene kupovine u hipermarketu - Mega Maxi - otvorio je vrata svojim kupcima 30. jula. Na mestu nekadašnjeg Tempa Ada, na više od 4.000 metara kvadratnih i sa 170 zaposlenih, potrošače je dočekalo novo iskustvo velike kupovine – inovativan i širok asortiman u potpunosti prilagođen modernom kupcu, Tempo cene i dobro poznata komšijska usluga.