Jelena Uzelac Vasić

Jelena Uzelac Vasić

NEW STARTEGY
Chief Strategy Business Designer

FMBD for FMCG

O temi:Razumevanje budunosti koja dolazi i one koja je već tu, esencijalno je za FMCG biznise koji žele da naprave inkrementalne ili radikalne promene u cilju daljeg rasta biznisa, brendova i ostvarivanja postavljenih vizija. Ako je ta budućnost malo drugačija, ako je osmotrimo lateralno i koristeći drugačije metode i načine razmišljanja, uvidećemo da budućnost FMCG biznisa i brendova, leži u nekim novim, poznatim ili manje poznatim, znanjima i veštinama. Ova tema suočava vas sa takvom budućnošću.

Biografija:

Diplomirala i magistrirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, u oblasti strategijskog poslovnog upravljanja i strategijskog marketinga. Veliki deo profesionalnog i naučnog angažmana posvetila je konceptu Brand personality, te načinu njegovog merenja i ukupnog biznis uticaja na kompanije. Istraživanje ove oblasti nastavlja kroz doktorske disertaciju. Vanredni profesor Fakulteta za medije i komunikacije, Univerziteta Singidunum. Profesionalnu karijeru započela je u marketinškim agencijama u kojima je imala prilike da radi za najveće lokalne i globalne kompanije, iz različitih industrija. Vodeći procese strategijskog marketinga i planiranja, kreirala je i implementirala mnoge metodologije rada koje su uticale na rast biznisa i brendova kompanija, mentorisala je i vodila timove eksperata u ovom polju. Deo je vodećeg tima biznis dizajn konsalting kompanije New Startegy, gde na poziciji Chief Strategy Officer, unapređuje i transformiše mnoge biznise širom sveta, koristeći jedinstvenu metodologiju Business Sapiens.Kao sveobuhvatan marketinški profesionalac specijalizovan u oblastima strategijskog biznis i marketing planiranja, organizacione kulture i razvoja, inovacija i brenda, svoja znanja nadogradila je i sertifikovala kroz specijalizovane programe kao što su: Neuromarketing professional certification (Sales Brain), Innovation Leader certification (Innovation Academy), The Coaching Skills Certificate (The Academy of Executive Coaching).Njena profesionalna vizija daljeg razvoja i promocija marketinga kao jedne od najvažnijih biznis disciplina, realizuje se i kroz gostovanja i predavanja na mnogobrojnim konferencijama i stručnim događajima, kroz osmišljavanje i implementaciju custom-made edukativnih programa za start up-ove, mikro, mala i srednja preduzeća koja imaju veliki potencijal da rastu i postanu prepoznatljiv svetski brend, kao i kroz stručne profesionalne tekstove i istraživanja. Član je International Advertising Association i Srpske asocijacije menadžera SAM.

Agenda

  • PREZENTACIJA
  • New Startegy

    FMBD for FMCG
    Budućnost FMCG biznisa i brendova

    Razumevanje budućnosti koja dolazi i one koja je već tu, esencijalno je za FMCG biznise koji žele da naprave inkrementalne ili radikalne promene u cilju daljeg rasta biznisa, brendova i ostvarivanja postavljenih vizija. Ako je ta budućnost malo drugačija, ako je osmotrimo lateralno i koristeći drugačije metode i načine razmišljanja, uvidećemo da budućnost FMCG biznisa i brendova, leži u nekim novim, poznatim ili manje poznatim, znanjima i veštinama. Ova tema suočava vas sa takvom budućnošću.