Jovan Bugarčić

Jovan Bugarčić

IMLEK
Marketing direktor

IZ UGLA PROIZVOĐAČA - Koja je cena uspeha?
Šta čini cenu? Da li kupujemo proizvod ili brend? Koliko nas jača sniženje?
Direktor marketinga Imleka, regionalne kompanije koja posluje na teritorijama Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije, podeliće sa učesnicima svoja iskustva u vođenju kategorije jogurta i sireva - brendova Moja kravica, Balans i Grekos, sa fokusom na cenovnu politiku i pozicioniranje mlečnih proizvoda koji su danas među liderima na tržištu.

Jovan Bugarčić je svoju profesionalnu karijeru posvetio građenju brendova. Iako – kao inženjer informacionih tehnologija – svoje početke vezuje za IT, ono što je odredilo njegov profesionalni put jeste marketing.
Nakon početaka u kompanijama Lactalis i PepsiCo gde je učestvovao u razvoju ključnih brendova (Dukat, President, Chipsy, Lays, Doritos), i internacionalnog strateškog iskustva, u IMLEK-u je uspešno repozicionirao kategoriju jogurta i sireva: brendove Moja kravica, Balans i Grekos. Njegov tim je od svima omiljenih proizvoda stvorio neprikosnovene lidere na tržištu.
Uspesi i nagrade koje je osvojio učinili su da napreduje do vodeće pozicije, gde danas predvodi tim stručnjaka koji je IMLEK učvrstio kao brend broj 1 u čitavom regionu.
I dalje se vodi istom idejom: Do vrha se stiže jedino uz precizne procese, jasne planove i predan rad.

Kompanija

Agenda

  • PREZENTACIJA
  • Cena uspeha – da li kupujemo proizvod ili brend?