Jovan Bugarčić

Jovan Bugarčić

direktor marketinga, IMLEK

IZ UGLA PROIZVOĐAČA - Koja je cena uspeha?

Šta čini cenu? Da li kupujemo proizvod ili brend? Koliko nas jača sniženje?
Šta je „brand loyalty“? Da li mi kao marketari precenjujemo verne potrošače? Živimo u vremenu kada je širina „promo pressure“-a na većini proizvoda kod velikih lanaca i preko 40%, navikavamo potrošače da kupuju na akcijama, a zatim se pitamo zašto imamo toliko „brand switchera“, zašto nam rastu „occasional users“.

O GOVORNIKU

Direktor marketinga Imleka, regionalne kompanije koja posluje na teritorijama Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije, podeliće sa učesnicima svoja iskustva u vođenju kategorije jogurta i sireva - brendova Moja kravica, Balans i Grekos, sa fokusom na cenovnu politiku i pozicioniranje mlečnih proizvoda koji su danas među liderima na tržištu.

Jovan Bugarčić je svoju profesionalnu karijeru posvetio građenju brendova. Iako – kao inženjer informacionih tehnologija – svoje početke vezuje za IT, ono što je odredilo njegov profesionalni put jeste marketing. Nakon početaka u kompanijama Lactalis i PepsiCo gde je učestvovao u razvoju ključnih brendova (Dukat, President, Chipsy, Lays, Doritos), i internacionalnog strateškog iskustva, u IMLEK-u je uspešno repozicionirao kategoriju jogurta i sireva: brendove Moja kravica, Balans i Grekos. Njegov tim je od svima omiljenih proizvoda stvorio neprikosnovene lidere na tržištu.

Uspesi i nagrade koje je osvojio učinili su da napreduje do vodeće pozicije, gde danas predvodi tim stručnjaka koji je IMLEK učvrstio kao brend broj 1 u čitavom regionu.

I dalje se vodi istom idejom: Do vrha se stiže jedino uz precizne procese, jasne planove i predan rad.

Agenda

  • PREZENTACIJA
  • Imlek

    Cena uspeha – da li kupujemo proizvod ili brend?

    Šta čini cenu? Da li kupujemo proizvod ili brend? Koliko nas jača sniženje? Direktor marketinga Imleka, regionalne kompanije koja posluje na teritorijama Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije, podeliće sa učesnicima svoja iskustva u vođenju brendova, sa fokusom na cenovnu politiku i pozicioniranje mlečnih proizvoda koji su danas među liderima na tržištu.