JOVANA ZEČEVIĆ

JOVANA ZEČEVIĆ

Media House
strategy director

Srbija i region: Medijski pejzaž 2020 i predviđanja 2021.

Medijska scena je mesto stalnih promena i rađanja novih trendova. Promene uglavnom dolaze iz tehnološkog razvoja, ali i iz promenjenih navika konzumacije medija. COVID-19 kriza tokom 2020. godine je potpuno promenila način konzumacije medija širom sveta, pa i u našem regionu. Nakon inicijalnog udara, stvari su u drugoj polovini godine počele da se vraćaju u uobičajeno stanje, ali je za sobom ostavila i neke trajne promene u konzumaciji kroz akceleraciju trendova koji su postojali, ali su usled COVID-19 krize ubrzani za pet godina u odnosu na predviđen tok. U prezentaciji će se osvrnuti na prikaz medijske scene i odnose snaga ključnih medijskih igrača, promene u načinu konzumacije medija i uticaj pandemije na akceleraciju trendova. Za kraj će podeliti kako  vide očekivani razvoj u narednim godinama.


O GOVORNIKU

Profesionalac iz oblasti medija sa bogatim iskustvom dužim od 12 godina, tokom kojih je  imala prilike da sarađuje sa velikim domaćim i internacionalnim klijentima iz različitih industrija (Opel, Chevrolet, Red Bull, Mastercard, Heineken, Wiener Staditche, Lilly Drogerie, Emmezeta i mnogi drugi).

Afinitet prema medijima razvila je davne 2008. godine tokom volontiranja na nacionalnom servisu (RTS) u sluzbi marketinga. Po završetku studija započinje pravu medijsku avanturu u agenciji Media House na poziciji asistenta. Stalna želja za učenjem i usavršavanjem, energija, strast i posvećenost omogućile su joj da brzo savladava zadatke i dobija nove odgovornosti, sve do pozicije Strategy Director-a na kojoj je sada. 

Kao Strategy Director bavi se izradom i unapređenjem medijskih strategija ključnih agencijskih klijenata kroz ukrštanje uvida dobijenih iz analize dijagnoze brenda i uvida o ponašanju potrošača i njihovim specifičnostima i navikama u konzumaciji medija, sa medijskim trendovima i prilikama na tržištu kako bi se postigla optimalna, efikasna, fokusirana medijska strategija koja daje merljive rezultate kroz unapređenje poslovanja klijenata.

Osim postojecćih klijenata, fokusirna je i na vođenje tenderskih projekata (new business) kroz kompletan proces. Aktivno se bavi i unapređenjem agencijskih usluga kroz razvoj novih alata i pristupa zajedno sa kolegama, kao i unapređenjem internih komunikacija i procesa.

Posao ne posmatra samo kao mesto na kome provodi dane, već kao drugu najvažniju sferu života i način razmišljanja, a prva i najvažnija uloga joj je uloga mame devojcici Tari (4)  i dečaku Strahinji  (2) iz kojih upija neograničenu energiju, motivaciju i inspiraciju. 

Agenda