Miroslav Tasić

Miroslav Tasić

managing director, NIELSEN ADRIATIC

O PREZENTACIJI

Usled uticaja COVID-19 na zemlje i društva širom sveta, potrošači su primorani da drastično promene svoje stavove o kupovini. Ishod ovog novog načina života bio je specifična ekonomija ostajanja kod kuće.

Da li se za vreme COVID-19 krize promenio odnos moderne i tradicionalne trgovine i u kojoj meri?

Nielsen je stvorio šest pragova (faza) ponašanja potrošača kako bi pružio jedinstvene obrasce potrošnje koji se reflektuju na više tržišta.

Postoji velika spremnost da se kupuju domaći proizvodi, čak kod 62% ispitanika, što može biti i dodatni impuls za jačanje lokalnih brendova i proizvođača, jer kupci više veruju proizvodima koji su proizvedeni u Srbiji.

Život sa pandemijom – tri potencijalna scenarija normalizacije.

 

O KOMPANIJI

Nielsen Holdings plc (Njujorška berza: NLSN) je globalna kompanija za upravljanje učinkom koja obezbeđuje sveobuhvatno razumevanje onoga što potrošači prate (Watch) i kupuju (Buy). Watch sektor obezbeđuje klijentima iz oblasti medija i oglašavanja usluge merenja Nielsen Total Audience na svim uređajima na kojima se konzumira sadržaj – vizuelni, zvučni i tekstualni. Buy sektor obezbeđuje proizvođačima i trgovcima robe široke potrošnje globalni pregled merenja maloprodajnih rezultata, koji je jedinstven u industriji. Integracijom informacija iz Watch i Buy sektora i drugih izvora podataka, Nielsen svojim klijentima obezbeđuje i vrhunska merenja i analitiku koja doprinosi boljim poslovnim rezultatima. Nielsen, jedna od kompanija na berzanskom indeksu S&P 500, posluje u više o 100 zemalja u kojima živi više od 90% svetske populacije.

Agenda

  • PREZENTACIJA
  • Nielsen

    Kako je pandemija promenila potrošača

    Usled uticaja COVID-19 na zemlje i društva širom sveta, potrošači su primorani da drastično promene svoje stavove o kupovini. Ishod ovog novog načina života bio je specifična ekonomija ostajanja kod kuće.

    Da li se za vreme COVID-19 krize promenio odnos moderne i tradicionalne trgovine i u kojoj meri?

    Nielsen je stvorio šest pragova (faza) ponašanja potrošača kako bi pružio jedinstvene obrasce potrošnje koji se reflektuju na više tržišta.