Nataša Pavlović

Nataša Pavlović

Mercator S
direktor marketinga

BUDUĆNOST TRGOVINE JE U INOVACIJAMA I DIGITALIZACIJI

Maloprodajni lanci koji konstantno rade na unapređenju usluge kroz tehnološke inovacije, inovativnu uslugu i asortiman kao i razvijanje programa lojalnosti, imaće šansu da budu interesantni i generacijama kupaca koje dolaze. Na konferenciji ćemo čuti kako ove procese implementira i vidi direktor marketinga jednog od najvećih trgovačkih lanaca u zemlji – Mercator S, zaslužna za pokretanje i realizaciju mnogih kreativnih i nagrađivanih kampanja.
 
Osnovne studije marketinga Nataša je završila na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, dok je master studije završila na Pravnom fakultetu, Univerziteta u Beogradu. Svoje usavršavanje nastavila je na IEDC Bled School of Management „Digital Transformation Program“, a učestvovala je na više od 50 seminara, konferencija i edukacija u zemlji i regionu.
 
Po završetku fakulteta dobilа je priliku zа rаd u mаrketingu kompanije IDEA 2009 godine. Svoje dugogodišnje iskustvo i znanje na različitim pozicijama od asistenta, specijаliste za ATL i BTL, rukovodiocа, gradila je sve do spajanja kompanija IDEA i Mercator, kada je postala direktor marketinga brenda IDEA. Danas se nalazi na poziciji izvršnog direktora marketinga Mercator S, jedne od najvećih
kompanija u Srbiji i regionu i zaslužna je za pokretanje i realizaciju mnogih kreativnih i nagrađivanih kampanja.
 
Nataša je takođe zadužena za digitalnu transformaciju kroz sektor Market Intelligence i CRM u okviru svog područja, gde zajedno sa timom Superkartice, razvija najveći loyalty program u Srbiji već 6 godina unazad. Konstantno radi na unapređenju i postavljanju standarda u direktnom marketingu kroz jasnu segmentaciju potrošača i personalizaciju.
 
Mercator-S d.o.o.
 
Mercator-S je jedan od najvećih maloprodajnih lanaca na tržištu Srbije, a deo je Mercator grupe, najvećeg retailer-a u regionu. U mreži koja pokriva više od 100 gradova i mesta, kompanija poseduje gotovo 300 IDEA prodavnica u okviru kojih se nalaze i IDEA online i IDEA organic prodavnice, 36 Roda marketa namenjenih velikim porodičnim kupovinama, dva Mercator hipermarketa, četiri Velpro centara, i HoReCa centar, namenjen ugostiteljima.
 
Mercator-S, prema veličini ukupnih prihoda, pripada grupi od 10 najvećih kompanija u Srbiji, ima više od 8.000 zaposlenih i svakog dana uslužuje više od 300.000 zadovoljnih potrošača.
www.mercator.rs

Agenda

  • PREZENTACIJA
  • Marcator S

    Budućnost trgovine je u inovacijama i digitalizaciji

    Maloprodajni lanci koji konstantno rade na unapređenju usluge kroz tehnološke inovacije, inovativnu uslugu i asortiman kao i razvijanje programa lojalnosti, imaće šansu da budu interesantni i generacijama kupaca koje dolaze. Na konferenciji ćemo čuti kako ove procese implementira i vidi direktor marketinga jednog od najvećih trgovačkih lanaca u zemlji – Mercator S, zaslužna za pokretanje i realizaciju mnogih kreativnih i nagrađivanih kampanja.