Nataša Šarčević

Nataša Šarčević

direktorka marketinga i inovacija, ATLANTIC ŠTARK

Nataša Šarčević, direktorka marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark je marketinški stručnjak, iskusna u razvoju i primeni marketinških strategija prilagođenih lokalnim i regionalnim tržištima u kategoriji FMCG.

Pre sadašnje pozicije, obavljala je funkciju direktora istraživanja i razvoja Štarkovih brendova koji u okviru Atlantic Grupe čine Strateško poslovno područje Slatko i slano.

 Tokom proteklih 15 godina, široku stručnost u kreativnom razvoju i proizvodnji integrisanih marketinških kampanja, medijsku stručnost, posebno u digitalnim medijima i jake liderske veštine u upravljanju brendovima i marketinškim timovima gradila je u kompanijama Fruvita (Director Of Marketing And Business Development), Carlsberg Group (Mainstream Marketing Manager) I PepsiCo (Group Brand Manager Potato Chips, Nuts & Seeds).

Atlantic Grupa je kompanija koja svoje planove zasniva na inovacijama i praćenju novih trendova, kao i na kreativnosti svog menadžmenta, pa samim tim i njihovih timova. Spajanjem marketinga i razvoja otišli smo korak dalje i zaokružili proces razvoja proizvoda od idejne postavke do implementacije na tržištu. Ovo je sjajna i veoma retka opcija unutar kompanija koje posluju u našem okruženju, a mi smo na taj način unapredili fleksibilnost i ubrzali generisanje tržišnih i tehnoloških ideja, na kojima, u okviru jednog tima, zajedno radimo od početka do kraja (izvor: Bizlife)

Agenda