NIKOLINA POPOVIĆ

NIKOLINA POPOVIĆ

OHI Leo Burnett Oman
KREATIVNI DIREKTOR

Nikolina Popović je kreativni direktor. Trenutno radi za OHI Leo Burnett Oman. Takođe, predavač je na Institutu za Dizajn u Milanu, na master studijama Kreativna direkcija.

Nikolinu je reklamna industrija odvela na put oko sveta, te je imala prilike da radi za različite internacionalne reklamne mreže poput Saatchi&Saatchi, Grey, DDB u Italiji, Etiopiji, Slovačkoj, Kataru, Kini, Češkoj i na kraju Omanu. Ona je takođe član žirija na nekim od prestižnih festivala kreativnosti, kao sto su New York Advertising Festivals, Cresta, Ad Stars Korea, White Square Belorusija, LIAF.

O PREZENTACIJI

Inspiracija: Putovanje u kreativnoj industriji

U uslovima turbulentnih privrednih i politič kih kretanja, možda jeste suviše smelo baviti se konceptom kreativnosti. Međutim, ne možemo potceniti značaj koji kreativnost, veštine i talenat mogu imati ne samo u ekonomskom, već i u ukupnom razvoju društva.

Kreativna industrija je relativno nov pojam. Prvi put se pojavio 1994.godine u strateškom dokumentu australijske vlade, a široko je prihvaćen tek krajem te iste decenije.

Ja sam se u toj industriji našla pre 14 godina i za mene je tada predstavljala zapravo geografsku kartu, po kojoj sam mogla da se kreć em i istražujem.

Naime, kreativna industrija meni je omogućila da radim u različitim delovima sveta, za različite brendove i tako dobijem dodatna saznanja, pored onih postojećih, akademskih, o tome kako reklama, marketinška komunikacija i estetika funkcionišu u različitim kulturama.

FMCG industrija je očiti primer da kreativnost vodi ka novim perspektivama. Imajući priliku da radim u Evropi, Africi, Aziji i Bliskom Istoku, trenutno u Omanu, morala sam promenim svoj stav o estetici, ali i o trendovima.

Ono što je meni interesantno je zapravo da jedan od prvih kontakata sa nekom kulturom i jeste FMCG industrija, odnosno odlazak u supermarket. Da li se oseć ate kao u zemlji čuda, zbunjeno ili pak zadivljeno i šta je poimanje lepote i dobrog dizajna? Da li Srbija prati trendove i da li je uopšte poželjno pratiti trendove?

Agenda