Pogled generalnog direktora: inovacije, održivost i društveno-odgovorno poslovanje u post-COVID periodu
O GOVORNIKU
Nikos Zois preuzeo je funkciju generalnog direktora kompanije Heineken Srbija 1. aprila 2019. godine.
Svojom jasnom vizijom i strategijom, Zois predvodi Heineken tim u Srbiji, postavljajući snažne poslovne standarde kroz još jače finansijske rezultate.
Uz pomoć talentovanih, predanih i vrednih zaposlenih u kompaniji HEINEKEN Srbija, naša je ambicija da budemo još inovativniji, da održimo vrhunski kvalitet i očuvamo pobednički portfolio, uz stalni razvoj i napredak u segmentu društveno odgovornog poslovanja, rekao je Zois povodom imenovanja na novu poziciju.
Nikos ima bogato komercijalno iskustvo u pivskoj industriji, koje je sticao više od 25 godina u Heinekenu. Kao direktor prodaje u kompaniji Athenian Brewery, doprineo je celokupnom održivom rastu svih parametara poslovanja uz stabilan finansijski rezultat.
Kompaniju Heineken Bugarska, koju je vodio od 2016. godine, potrošači i zainteresovane strane ocenili su tri godine zaredom kao „najzeleniju“ i društveno najodgovorniju kompaniju u okviru veoma promenljivog sektora robe široke potrošnje. Osim toga, uveo je brojne inicijative kako bi se poboljšala klima u kompaniji i kako bi se kompanija Heineken Bugarska pozicionirala kao željeni poslodavac.
Heineken
Pogled CEO-a na marketing:
Razvoj, inovacije i društveno-odgovorno poslovanje