Predrag Kurčubić

Predrag Kurčubić

managing director, IPSOS ADRIA EAST

O GOVORNIKU

Profesionalnu karijeru započeo u tadašnjem Strategic Marketing-u (2007.) i od tada do danas bavi se istraživanjem. Čitavu karijeru proveo je u istoj kompaniji, koja je od 2012. deo Ipsos-a, treće po veličini istraživačke kuće u svetu, a svetskog lidera kada su u pitanju ad hoc istraživanja. Obavljao je ulogu direktora medijskih istraživanja, kao i direktora socijalnih i javnomnenjskih istraživanja u Ipsos Srbija. Od 2015. do 2017. radio je kao direktor socijalnih istrazivanja u Ipsos MORI-ju, najeminentnijoj agenciji za socijalna istraživanja u Evropi. Nedavno je imenovan na poziciju Managing director za Ipsos Adria East.Završio je studije psihologije i ima master iz statistike individualnih razlika.

 

Ipsos Strategic Marketing

Ipsos Strategic Marketing je deo Ipsos Strategic Puls grupe, odnosno Ipsos grupacije, specijalizovan za pet oblasti: Ipsos ASI – The Advertising Research Specialists, Ipsos Marketing – The Innovation and Brand Research Specialists, Ipsos MediaCT – The Media, Content and Technology Research Specialists, Ipsos Public Affairs – The Social Research and Corporate Reputation Specialists i Ipsos Loyalty – The Customer and Employee Research Specialists. Zahvaljujući aktivnim akvizicijama još od 90-tih, Ipsos je sada prisutan u 64 zemlje.

Agenda

  • DIJALOG TRGOVCA I PROIZVOĐAČA
  • Uvodna prezentacija:

    Predrag Kurčubić
    managing director
    Ipsos Adria East

    Razgovara sa:

    Bojana Nićetin
    rukovodilac marketinga
    Gomex

    Nataša Šarčević
    Marketing & Innovation Director - Strategic Business Unit Snacks

    Atlantic Štark