SILVIJA ATIJAS - RISTIĆ

SILVIJA ATIJAS - RISTIĆ

Nielsen
marketing executive

TV Scena Srbije  - TV auditorijum i TV oglašavanje

Da li su novonastale životne okolnosti uticale na značaj televizije u našoj svakodnevici? Koliko vremena provodimo uz TV prijemnike i da li je televizija i dalje najbrži put do srpskog potrošača?

Saznaćete i ko su najaktivniji TV oglašivači i brendovi na srpskom tržištu i kako je pandemija uticala na aktivnost pojedinih kategorija proizvoda.

Trendovi udela pojedinačnih medija u ukupnoj vrednosti  medijskog tržišta  ukazaće na to da li je televizija i dalje najisplativiji medij za oglašivače i pored sve većeg značaja online oglašavanja.

I na kraju, uzevši u obzir navike određenih starosnih kategorija, kratak osvrt na našu podršku brendovima u sve značajnijem segmentu digitalnog marketinga  - Influenser marketingu.

PREDSTAVLJAMO SILVIJU

Ima dugogodišnje iskustvo u oblasti istraživanja televizijskog auditorijuma.

Svoju karijeru je započela pre dve decenije u medijskom sektoru Strategic Marketinga, tada najveće istraživačke agencije na ovim

prostorima. Profesionalni razvoj nastavlja u okviru kompanije AGB, koja na naše prostore donosi elektronsko merenje TV auditorijuma kao najsavremeniji i najpouzdaniji sistem merenja.

Danas radi u okviru kompanije Nielsen, svetskog lidera u oblasti merenja svih tipova auditorijuma. Kao Marketing Executive, zadužena je za podršku u oblasti upotrebe podataka o gledanosti i analitičkih alata, uz očuvanje visokog kvaliteta usluge koju Nielsen pruža brojnim korisnicima svojih podataka, kao što su TV stanice, medijske agencije i oglašivači.

Nielsen Audience Measurement se bavi merenjem TV auditorijuma putem najsavremenije metodologije koja podrazumeva primenu elektronskih merača gledanosti, piplmetara. Podaci su produkovani na dnevnom nivou i bazirani su na panelu od 880 domaćinstva sa oko 2700 pojedinaca koji je reprezentativan za kompletnu populaciju Srbije bez Kosova, starosti četiri godine i više.

U dinamičnom okruženju kakvo je TV tržište, nezavisni, pouzdani i transparentni podaci o gledanosti su preduslov za uspešno poslovanje svih učesnika tržišne utakmice.

Agenda