STEFAN MARKOVIĆ

STEFAN MARKOVIĆ

Copenhagen Business School
profesor marketinga

Zašto i kako menadžeri koriste zajedničko stvaranje?

U sve zasićenijem poslovnom okruženju, brendovi moraju da generišu relevantne inovacije proizvoda i / ili usluga kako bi ostali konkurentni. Zato brendovi sve više prihvataju koncept "co-creation" - zajedničko stvaranje sa različitim grupama spoljnih stejkholdera. U tom kontekstu, ova prezentacija ima za cilj diskusiju o tome kako menadžeri koriste koncept "co-creation" - od taktičkog do strateškog načina i šta motiviše njih i organizacione autsajdere da se uključe u takvu inicijativu.


Dr Stefan Marković poseduje doktorat iz naučnog menadžmenta, master  zvanje iz oblasti istraživanja u naučnom menadžmentu, kao i bačelor i master diplome u oblasti poslovne administracije na ESADE Business School, Univerzitet Ramon Llull, Španija.

Trenutno je vanredni profesor na Odeljenju za marketing na Kopenhagenskoj poslovnoj školi (CBS), Danska. Takođe je predsedavajući Klastera za istraživanje marketinške etike, kopredsedavajući Klastera za istraživanje napretka u brendiranju i član Klastera za istraživanje potrošača pri CBS.

Osim što je uključen u CBS, Stefan Marković je i nacionalni predstavnik Danske, predsedavajući Posebne interesne grupe za brendiranje i član Izvršnog odbora u Evropskoj marketinškoj akademiji (EMAC). Štaviše, saradnik je urednika u oblasti poslovne etike, životne sredine i odgovornosti (ranije Business Ethics: A European Reviev) i saradnik urednika za interdisciplinarna istraživanja u upravljanju industrijskim marketingom.

Takođe je član uredničkih savetodavnih odbora European Business Reviev i Industrial Marketing Management, kao i ad-hoc recenzent za niz vrhunskih međunarodnih akademskih časopisa (Journal of Business Ethics, Journal of Business Research , IEEE Transakcije o upravljanju inženjeringom, tehnologijama) i renomiranih međunarodnih akademskih konferencija (Konferencija Evropske marketinške akademije, Konferencija Američkog udruženja za marketing).

Stefanova istraživanja bazirana su na različitim presecima između upravljanja brendom, marketinga, inovacija, poslovne etike, društveno odgovornog poslovanja i održivosti. Objavio je nekoliko članaka u poznatim međunarodnim akademskim časopisima, uključujući Journal of Business Ethics, California Management Reviev, Journal of Business Research, Journal of Brand Management, Industrial Marketing Management i IEEE Transactions on Engineering Management.

Svojom doktorskom disertacijom pod nazivom „Brendovi 21. veka: prilika za inovacije i etički izazov“ osvojio je 3. nagradu na Međunarodnom takmičenju za doktorske teze 2017. godine, koje je održano u organizaciji Evropskog doktorskog udruženja za upravljanje i poslovnu administraciju (EDAMBA).

Za dodatne informacije posetite www.stefan-markovic.com

Agenda