Tanja Rihtaršič

Tanja Rihtaršič

Paloma Slovenija
Marketing Manager Adriatic

Od etičkog potrošača do etičkog proizvoda: priča o Palominoj zelenoj kampanji

Etična potrošnja je razvojem digitalne komunikacije i lakšim pronalaženjem informacija postala pristupačna velikom broju potrošača u našem regionu. To su brzo shvatili i trgovci - organskih, ekoloških, bio i proizvoda Fair Trade je svakim danom sve više i u njihovoj ponudi. Na koji način je Paloma iskoristila zelenu kampanju da se približi svojim potrošačima?

O GOVORNIKU

Dr. Tanja Rihtaršič ima dugogodišnje iskustvo na vodećim pozicijama u marketingu i prodaji u sektoru robe široke potrošnje. Profesor je marketinga i ponašanja potrošača u GEA College Centru za visoko obrazovanje od 2008. Tanja kaže da uživa u kombinovanju, povezivanju i preplitanju rada iz prakse sa teorijom marketinga. Njen cilj je da oživi brend Paloma i približi ga potrošaču kao „pouzdani brend zasnovan na kvalitetu i tradiciji“ u svim zemljama u Adriatik regionu.

Agenda