Međunarodni keynote govornik
Marketing 3.0: Kako izgraditi narednu generaciju marketera u svetu koji se stalno menja
U L’Orealu uvodimo organizacione promene koje smo nazvali Marketing 3.0. Suština tih promena je naša težnja da budemo što fleksibilniji da bismo se brzo i lako prilagodili svim promenama u našem okruženju, naročito u oblasti digitala, i da bismo mogli na najbolji način da odgovorimo na potrebe naših potrošača. U svom izlaganju ću se fokusirati na to kako gradimo narednu generaciju marketara u svetu koji se stalno menja i kako se mi kao organizacija adaptiramo da bismo pratili nove marketing kodove.
Takođe ću da podelim način na koji sam ja doživela naše talente i naše tržište dolazeći iz inostranstva, gde sam provela skoro 24 godine. Govoriću o tome koje su najveće razlike i koje stvari su me ovde iznenadile, ali i kako da nastavimo da razvijamo sve dobro i pozitivno na našem tržištu.
O PREDAVAČU
Ana McMahon, poreklom iz Srbije, studije je zavrsila u SAD-u, gde je i ostala da živi i radi. Godine 1992. otišla je na Univerzitet, hemičar je po zanimanju, ali se na postdiplomskim studijima prebacila na marketing i marketinška istraživanja.
Počela karijeru u kompaniji Information Resources Inc. za PepsiCo, a onda je prešla u Unilever, gde je radila 11 godina u Čikagu, Londonu i Tokiju, nakon čega je prešla u L’Oreal. Godine 2014. se pridružila L’Orealu u SAD-u, u međunarodnom marketing odeljenju Garniera u Njujorku, gde je bila oko godinu dana i onda se pridružila Diviziji za profesionalne proizvode i radila na brendu Redken, oko tri godine, takođe zadužena za međunarodno tržište.
Prošle godine, pridružila se kompaniji u regionu Adria-Balkan, gde je pozvana da učestvuje u internoj transformaciji i vodi Diviziju proizvoda masovne potrošnje.
MEĐUNARODNI KEYNOTE GOVORNIK
L'Oreal
Marketing 3.0: Kako izgraditi narednu generaciju marketera u svetu koji se stalno menja
Kako LOreal gradi narednu generaciju marketara u svetu koji se stalno menja? Kako se kao organizacija adaptira da bi ispratila nove marketing kodove?
Ana će takođe podeliti način na koji je doživela naše talente i naše tržište dolazeći iz inostranstva, gde je provela skoro 24 godine. Govoriće o tome koje su najveće razlike i koje stvari su je ovde iznenadile, ali i kako da nastavimo da razvijamo sve dobro i pozitivno na našem tržištu.