Vladimir Đurović

Vladimir Đurović

LABBRAND: PARIZ - NJUJORK - SINGAPUR - ŠANGAJ - VANKUVER
KEYNOTE GOVORNIK

• Vladimir je 2005. godine osnovao Labbrand, globalnu višestruko nagrađivanu brending agenciju sa kancelarijama u Šangaju, Parizu, Njujorku, Singapuru i Vankuveru

• osnivač brenda MADJOR, koji kompanije vodi kroz potpuno novo digitalno iskustvo

• Klijenti: LVMH, Pernod Ricard, Club Med, Alibaba Group, Porsche, Audi, Xintiandi, HongKong Land, L’Oréal, Coca-Cola i drugi

• Govornik i član žirija na vodećim konferencijama u industriji širom sveta

• Nosilac priznanja Agency Innovator of the Year (dodeljuje The Internationalist)

• Sagovornik i autor brojnih medijskih kuća:  The New York Times, Forbes, Le Monde, BBC, CNN, Bloomberg Businessweek, China Daily, CBNWeekly, Adage, Branding Magazine i drugih

• Tečno govori pet jezika: francuski, engleski, mandarinski, ruski i srpski

Agenda

  • PREZENTACIJA
  • MEĐUNARODNI KEYNOTE GOVORNIK
    Labbrand
    Pariz - Njujork - Singapur - Šangaj - Vankuver

    Kulturološka džungla brendova i proizvodnih inovacija

    Vladimir je osnovao Labbrand 2005. u Šangaju i pomogao stotinama brendova da razumeju i adaptiraju se kineskom tržištu. Sa inovativnim načinom razmišljanja, prirodnim instinktom za trendove i velikim razumevanjem kulturološkog konteksta tržišta, sarađivao je sa vodećim globalnim brendovima, među kojima su LVMH, Givaudan, MercedesBenz, Club Med, ING, Volkswagen i drugi. Na konferenciji će dati svoj pogled na marketing i podeliti svoja iskustva o brendingu i strategijama prilagođenim tržišnim kulturološkim okvirima. Kroz studije slučaja će prikazati rad sa poznatim brendovima i podeliti svoje viđenje potencijala plasiranja domaćih prizvoda na tržišta širom sveta.